- პროექტის სახელწოდება:-“ცხოვრების ჯანსაღი წესი”- (ვარჯიში)
2. პროექტის მთავარი იდეა,(თემა) 1-2 წინადადებით:
ა) ჯანაღი ცხოვრებისათვის საჭირო ელემენტარული წესების დაცვა.
ბ) ვარჯიში - ჯანსაღი ცხოვრების აუცილებელი პირობა
ბ) ვარჯიში - ჯანსაღი ცხოვრების აუცილებელი პირობა
- პროექტის აქტუალობა:
ა) ცხოვრების ჯანსაღი წესის დანერგვა
ბ) გ) სპორტის სხვადასხვა სახეობების პოპულარიზაცია
4. პროექტის მიზნები: ბ) გ) სპორტის სხვადასხვა სახეობების პოპულარიზაცია
ა) გამოთქვამს საკუთარ მოსაზრებას პირადი ჰიგიენის წესების დაცვის
მნიშვნელობის შესახებ;
ბ) მსჯელობს რეგულარული ფიზიკური ვარჯიშის მნიშვნელობაზე და
რამდენიმე ვარჯიშს აჩვენებს თანაკლასელებს.
გ)თანაკლასელებთან ერთად მონაწილეობს ჯანსაღი ცხოვრების წესების
შემუშავებაში.
შემუშავებაში.
- მონაწილეთა ასაკი:
სამიზნე ჯგუფი მე-2 კლასი ( 7-8 წლის მოსწავლეები)
- ვადები/ ხანგრძლვობა:
ერთი თვის განმავლობაში
- მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები რაც შეიძლება შეიქმნას:
ა) მოსწავლეები ინფორმაციას მიიღებენ ცხოვრების ჯანსაღი წესის
დაცვის აუცილებლობის შესახებ.
დაცვის აუცილებლობის შესახებ.
ბ) შექმნიან ვიდეორგოლს / ბუკლეტს.
გ) მოამზადებენ ინტერვიუს.
გ) მოამზადებენ ინტერვიუს.
- პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები:
ბ) ფლიპჩარტი
გ) თაბახის ფურცლები
დ) ტელეფონი
9. პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები:
ა) მასწავლებელი მოსწავლეებს გააცნობს თემებს:
ბ) მოსწავლეები აირჩევენ სასურველ თემას:
გ) გადანაწილდებიან ჯგუფებში:
დ) მოიძიებენ ინფორმაციას რეგულარული ფიზიკური ვარჯიშის შესახებ
ე) მასწავლებლის დამარებით დაგეგმავენ საინფორმაციო შეხვედრას
დაწყებითი კლასების მოსწავლეებთან.
ვ) მოამზადებენ ინტერვიუს უფროსკლასელებთან
ე) პროექტის მსვლელობის დროს მომზადებული მასალით წარმოადგენენ
პრეზენტაციას
პრეზენტაციას
- საგნებთან, საგნობრივ ჟგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ქართ. II. 10. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მარტივი ინფორმაციული ტექსტების (მოსაწვევი ბარათის, დღის რეჟიმის ) შედგენა და გაფორმება კომპოზიციური მახასიათებლების დაცვით.
- პროექტის ხელმძღვანელი/ მასწავლებელი:
ლელა მოწონელიძე
- ხელმძღვანელის ელფოსტა:
mowonelidzelela7@gmail.com
- პროექტის ვებგვერდი, ბლოგიპროექტის სახელწოდება:https://takonika.blogspot.com/
No comments:
Post a Comment